Monday, October 10, 2011

Lelaki Semua Sama Kan ?

Assalamualaikum !

Okeyy , Hai Pakwe Dan Hai Makwe ! Sehad ? Okey Bagus ;) Hihi . Ehhh , Baca Lah Post Title Kita Tho . Lelaki Semua Sama Kan ? Tho Lah Post Title Kita . Susah Kan Jadi Perempuan Ney ? Asyik Kena Typu Jea Kan ? Makwe-2 Pernah Kena Typu Ta ? Hihi , Kita Ney Selalu Sangat Tao Kena Typu , Kesian Kita Kan ? Haha . Aku Ada Kenal Sorang Mamat Ney , First-2 Tho Okey Aku Layan Dea Biasa-2 Jea . Ttbe Smpai 1 Tahap Ney Aku Ada Rasa Something Dekat Dea . Rasa Sayang Tho Ada Dekat Dea . Hari Sabtu Hari Tho Dea Ada Cakap Yang Dea Memang Nak Couple Dengan Aku . Seriously Aku Happy Baca Text Tho . Harapan Pun Dah Tinggi Mengunung Lah Kan ? Ehhh , Last-2 Usha Page Dea Dah Ada Relation Dengan Orang Lain . Haha . Senang-2 Jea Kan Dea Maen Kan Perasaan Kita Kan ? Huh , Tho Lah Lelaki Kan ? Suka Sangat Main Kan Perasaan Perempuan ! Boleh Nak Di Katakan Semua Lelaki Ney Sama Weyy ! Aku Pun Dah Naek Fedup Seyy ! Dea Fikir Kita Ney Apa ? Huh , Benci Orang Macam Tho . K Lahh , Tada Mood Nak Update Panjang-2 , Buad Heart Ney Saked Jea !


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Yeaa ! Klik LIKE Jika Suka ;)

 
nolieramli