Saturday, November 12, 2011

Saya Bahagia Dengan Awakk ! ♥

Assalamualaikum ;)

Okeyy ! Hai-2 Awakk Semuaa ! Lama Dahh Ta Update Belog Neyy ! Hehe , Okeyy Ler Kan Cer Usha Post Title Kita Tho Kan ? Saya Bahagia Dengan Awak ! , Bahagia Dengan Sapa ? Sudahh Pasty Lah Dengan Jantung Hati Aku Tho Kan ? Even Baru 10 Hari Dengan Dy Kan But Aku Rasa Memang Happy Giler Doe ! Even Banyak Gado Kan ? Huhu , Tapa Lah Kan ? Bukan Selalu Bak Kata Dy Lah Kan ? HAHA :P . Tapi Bila Aku Tengahh Dok Bahagia Dengan Dy Kenapa Mesty Ada Orang Yang Nak Rosakkan Hubungan Aku Dengan Dy Tho ! Adoyy , Apa Yang Buad Sampai Kau Ta Puas Hati Dengan Relationship Kitaorang Aku Pung Ta Tahu Weyy ! Dah Lah , Jangan Lah Kacau Relationship Kitaorang Lagy Okey ? Hmm , Okeyy Lahh . Walau Macam Mana Pun Aku Memang Bahagia Dengan Dy ! And Aku Berharap Sangat-2 Yang Tada Apa-2 Akan Berlaku Dengan Relationship Kitaorang Neyy ! #iloveyoulikeababysong!


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Yeaa ! Klik LIKE Jika Suka ;)

 
nolieramli