Thursday, January 26, 2012

26/12/2011 - 26/01/2012


Okeyy Hello People . Hihi , Lama Ta Update Weyy ! Haha . Okeyy , Nak Tahu Ta ? Hari Niey Kan Cukup Kita Sebulan Dengan Dy . Haha , Nak Cukup Sebulan Ney . Macam-II Benda Jady Weyy ! Dengan Perangai Aku Yang Nak Tana Jea Layan Dy , Selalu Buad Dy Sedih , Selalu Buad Dy Bengang Dengan Aku . Macam-II Lah Yang Aku Dah Buad Dengan Dy . Semalam Dy Call Aku , Nak Tahu Apa Jadi ? Jyeahh , Aku Mara Dy And Ttbe Jea Aku Tinggi Kan Suara Aku Dengan Dy , Sayang ! Sorry Tao . Semalam Memang Tengan Bengang Gila Dengan Awakk ! :'(


Apa-II Pun , Happy Anniversary 1 Month Sayang ! Saya Sayang Awak , Even Relation Kita Dah Ta Macam Dulu ! Saya Nak Awak Tahu Tho ! Jangan Cakap Yang Saya Ta Sayangkan Awak ! Okeyy Lahh , End Dekat Sini Jea Ehh ? Okeyy Bye-II


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Yeaa ! Klik LIKE Jika Suka ;)

 
nolieramli