Friday, January 13, 2012

Berhenti Fikir Yang Bukan-2 !

Assalamualaikum .

Okeyy , Hai-2 Semua ! Hihi , Sumpahh Lama Gila Ta Update Blog Ney ! Haha , Last Update Last Year Weyy ! Hehe , Bersawang Dan Berhabuk Dah Blog Aku Ney ! :P , Okeyy-2 , Cer Usha Post Title Tho ! Dah Usha ? Okey Bagus Lah Hampa Neyy ! Haha , Kenapa Post Title Macam Tho ? Okey Meh Sini Nak Citer ! Semalam , Lepas Balik Dari Kedai Syahira Nadia Antar Text Suruh Online . Okey , Aku Pun Online Lah Kan ? Then Chat-2 Dengan Dy , Aku Cakap Aku Kena Offline Sebab Nak Buad Homework Aku ! Selang Baper Jam Lepas Tho , Aku Online Balik ! Tgk Bf Aku Tgh Online . Aku Pun Start Lah IM Dengan Dy Kan ? Then Ttbe Dy Cakap Benda Yang Bukan-2 ! Nak Tahu Apa ? Baca Yang Kat Bawah Ney Eh ?





 Okey , Dah Baca ? Teruk Kan Mengarut Dy Tho ? Ish-2 ! And Korang Nak Tahu Apa Yang Menyebabkan Dy Cakap Macam Tho Dengan Aku ? Baca Yang Bawah Ney 



 Pasal Yang Atas Ney Lah Dy Cakap Yang Bukan-2 Dengan Aku ! Dy Terasa Nak Abis Dengan Apa Yang Aku IM Dengan Si Syahira Nadia Tho ! Sayang , Please lah Stop Fikir Macam Budak-2 Ouhh . Jangan Nak Mengarut Jea And Stop Fikir Yang Bukan-2 Pasal Urg ! Huh , Okey Lah . Kita Ending Kat Sini Jea Lahh , Hehe . Okeyy Bye Alls :)


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Yeaa ! Klik LIKE Jika Suka ;)

 
nolieramli